poniedziałek, 4 lutego 2013

[mobile] Spider Defense - SCRUM CASE STUDY (Sprint 1)

Gry typu Tower Defense cieszą się niesłabnącą, bardzo wysoką popularnością w Google Play. Wystarczy spojrzeć na liczbę pobrań Tower Defense(R), wynoszącą ponad 5 mln, czy ponad 500 tysięcy kupionych kopii Robo Defense, w cenie niemal 10 PLN za sztukę. Za ich sukcesem przemawia prosta obsługa, możliwość częstego rozgrywania stosunkowo krótkich leveli oraz ciekawa oprawa graficzna.

Wraz z pojawieniem się nowych możliwości silnika Construct2, otworzyły się możliwości stosunkowo łatwego rozwoju gry typu Tower Defense w technologii HTML5. Wraz zespołem MrMobi rozpocząłem prace nad grą Spider Defense, która rozgrywa się w pustynnej scenerii opanowanej przez krwiożercze pająki.

Projekt realizujemy oczywiście w SCRUM'ie. Poniżej prezentuję efekt realizacji pierwszego User Story z Product Backlogu gry Spider Defense - Level Generator. Dzięki generatorowi leveli nasz zespół będzie w stanie szybko wdrożyć kolejne poziomy rozgrywki. Póki co, na koniec pierwszego Sprintu stworzyliśmy proste Demo możliwości generatora, w postaci trzech zapętlonych poziomów.

UWAGA! W powyższej ramce będą pojawiać się kolejne wersje Spider Defense, więc możliwe, że obserwujesz już coś więcej niż efekt realizacji pierwszego Sprintu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz