W ramach tego warsztatu, opartego na grze symulacyjnej, pokazuję w jaki sposób menedżer może zarządzać projektami z dziedzin, w których nie jest ekspertem.
Cele
- Poprawa skuteczności zarządzania projektami dzięki wykorzystaniu sieci społecznych
- Zwiększenie skuteczności pozyskiwania wiedzy i zasobów dla zespołu
- Usprawnienie metod zatrzymywania wiedzy w organizacji
- Menedżer projektu potrafi samodzielnie znajdować szanse biznesowe dla realizacji projektów
- Menedżer projektu potrafi zdobyć najlepszą wiedzę i zasoby niezbędne dla efektywnej pracy swojego zespołu
- Menedżer projektu potrafi wykorzytać wiedzę swojej sieci społecznej do skutecznego planowania i realizacji projektów
- Teoria sieci społecznych i luki strukturalnej Granovetter
- Sieci społeczne w zarządzaniu projektami Lecoture i Lievre
- Zatrzymywanie wiedzy w organizacji Nonaka i Takeuchi
- Harwardzki model negocjacyjny Harvard Business School
- Techniki zarządzania projektami Kerzner, Trocki
Szkolenie jest oparte o grę symulacyjną, trwa około 14 godzin, jest przeznaczone dla grup 6-12 osobowych
pobierz w .pdf |
Rafał Łabędzki
współpraca
rafal.labedzki@gmail.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz