środa, 8 sierpnia 2012

[współpraca] Optymalizacja struktury i procesów pod kątem zarządzania projektami - Projekt doradczy dla organizacji projektowych


Projekt jest oparty o wyniki moich badań prowadzonych w niemal 200 organizacjach projektowych w Polsce. Jego celem jest podniesienie skuteczności realizacji projektów poprzez modyfikacje struktury i procesów organizacji. Co bardzo ważne, w ramach projektu mogę w przeważającej większości przypadków zaproponować rozwiązania podnoszące skuteczność zespołów, nawet w strukturach organizacyjnych, które nie sprzyjają realizacji projektów.


Cele
  • Obniżenie kosztów realizacji projektów
  • Podniesienie jakości prowadzonych przedsięwzięć
  • Poprawa terminowości pracy zespołów projektowych
Efekty
  • Lepsza alokacja pracowników do zadań w środowisku mulitprojektowym
  • Większe zaangażowanie pracowników w realizację zadań dzięki koordynacji alokacji i rozwoju zespołów projektowych
  • Precyzyjniejsze planowanie projektów dzięki obiektywnemu ocenianiu pracowników
  • Wysoka skuteczność zespołów projektowych niezależnie od struktury organizacyjnej
Metody
  • Model optymalizacji struktury i procesów organizacji wypracowany w drodze badań niemal 200 organizacji projektowych w Polsce, prowadzonych wspólnie z IPMA
  • Badanie organizacji pod kątem dopasowania ej struktury i procesów do pracy w formie projektowej
  • Budowa rekomendacji w oparciu o najbardziej uznane standardy zarządzania projektami
  • Seminarium i warsztat na temat wdrożenia rekomendowanych rozwiązań do organizacji
Detale
Czas trwania projektu jest uzależniony od indywidualnych uwarunkowań organizacji, czas trwania seminarium podsumowującego to 1 dzień szkoleniowy
pobierz w .pdf
Kontakt
Rafał Łabędzki
współpraca
rafal.labedzki@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz